2021-2024 m. darbotvarkė
Profesinis mokymas
1.8 projektas
Rinkos poreikius atliepianti profesinio ugdymo sistema
1.8.1. veiksmai
Sukurti priemones profesinio mokymo programoms (formaliosioms ir neformaliosioms), ištekliams, įrangai atnaujinti, meistrams praktikams pritraukti ir suderinti su rinkos poreikiais ir pokyčiais (skaitmenizacija, pramonės revoliucija, žaliojo kurso tendencijomis, LEZ poreikiais).
Partneriai: SADM, EIM, VRM


1.8.2. veiksmai
Pakeisti Profesinio mokymo įstatymą ir kitus poįstatyminius teisės aktus, siekiant atnaujinti priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodiką, kuri remtųsi regionų bei nacionalinio poreikio ateities prognozėmis.
Partneriai: SADM, EIM, VRM


1.8.3. veiksmai
Sukurti priemones (bendrojo ugdymo mokinių priėmimas į profesijos modulius, programų pritaikymas pagrindinio ugdymo programos II daliai, kt.), skatinančias bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinius įgyti profesinę kvalifikaciją ar jos dalį kartu su viduriniu išsilavinimu.
Partneriai: SADM, EIM


1.8.4. veiksmai
Sukurti ir įgyvendinti priemones, didinančias profesinio mokymo mokinių, besimokančių pameistrystės forma prioritetinėse srityse, skaičių ir teikiančias paskatas verslo įmonėms (įskaitant smulkųjį ir vidutinį verslą), organizuoti PMĮ profesinį mokymą pameistrystės forma ir mokymąsi darbo vietoje.
Partneriai: SADM, EIM, ŽUM, VRM


1.8.5. veiksmai
Įveiklinti kompetencijų centrų sistemą, įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą, užtikrinančią praktinio mokymo įgūdžių įgijimą sektoriniuose centruose ir PMĮ tinklaveiką.


1.8.6. veiksmai
Peržiūrėti PMĮ tinklą – įvertinti valdomą turtą, nacionalinius ir regioninius ūkio raidos ir darbo rinkos poreikius.
Partneriai: VRM

